CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE Nr. 9339 / 07.11.2012
C O N V O C A T O R
Preşedintele Consiliului de Administraţie al S.C. COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC S.A., cu sediul în Arad, Calea Victoriei, nr. 35B-37, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Arad cu nr. J02/680/1995, convoacă şedinţa Consiliului de Administraţie, în data de 14.11.2012, ora 11:00, la sediul societăţii, cu următoarea
ORDINE DE ZI
1. – Informare privind situaţia datoriilor societăţii.
2. – Informare privind stadiul efectuării achiziţiilor publice pe luna noiembrie 2012 și cele ce se preconizează a se efectua în luna decembrie 2012.
3.- Aprobare reabilitare linie de tramvai în bucla Făt Frumos (zona stație tramvai Făt Frumos).
4.- Numirea Directorului General al S.C. Compania de Transport Public S.A.
5.- Stabilirea perioadei mandatului Directorului General al S.C. Compania de Transport Public S.A.
6.- Delegarea unor competenţe ale administratorilor către Directorul General.
7.- Stabilirea remuneraţiei Directorului General.
8.- Aprobarea acordării de tichete cadou angajaților și copiilor acestora.
9.- Aprobare Programul de Investiții pentru anul 2013.
10.- Convocarea ședinței A.G.A. pentru data de 20.12.2012, ora 13.00, cu următoarea ordine de zi:
– Aprobarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli pe anul 2013;
– Numirea auditorului financiar pentru situațiile financiare ale anului 2012;
– Aprobarea planului de administrare al societății întocmit de administratori;
11.- Diverse.
Prezentul convocator se comunică membrilor Consiliului de Administraţie, directorului general, Biroului Societăți Comerciale din cadrul Primăriei Arad și se publică pe site-ul societății (www.ctparad.ro).
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Macra Claudia-Anca