CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE
DECIZIA nr. 13 din 14.11.2012
Consiliul de Administraţie al S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad, având în vedere:
-
Referatul nr. 8782/18.10.2012 emis de Serviciul Tehnic cu privire la aprobarea modificării programului de investiții și lucrări pe anul 2012 și executarea reabilitării a cca. 90 mcs linie tramvai în bucla Făt Frumos;
-
Referatul nr. 9398/09.11.2012 emis de Serviciul Resurse Umane cu privire la aprobarea acordării de cadouri (constând în tichete cadou și bani) angajaților și copiilor acestora;
-
Referatul nr. 9350/08.11.2012 emis de Serviciul Tehnic cu privire la aprobarea Programului de investiții și dotări pe anul 2013;
D E C I D E
Art.1. Se aprobă modificarea programului de investiții și lucrări pe anul 2012 și executarea reabilitării a cca. 90 mcs linie tramvai în bucla Făt Frumos.
Art.2. Se aprobă acordarea de tichete cadou angajaților, în cuantum de 50 lei/angajat și acordarea unei sume de 50 lei/copil salariaților care au copii în vârstă de până la 16 ani, conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate.
Art.3. Se aprobă ”Programul de investiții și dotări pe anul 2013” în forma propusă.
Art.4. Se convoacă Adunarea Generală a Acționarilor în data de 20.12.2012, ora 13.00, la sediul S.C. C.T.P. S.A., mun. Arad, Calea Victoriei, nr.35 b-37, sala de ședințe, cu următoarea ordine de zi:
– Aprobarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli pe anul 2013;
– Numirea auditorului financiar pentru situațiile financiare ale anului 2012;
– Aprobarea planului de administrare al societății întocmit de administratori.
Art.5. Prezenta Hotărâre se va publica pe site-ul societății și se va comunica cu:
-
acționarii societății;
-
serviciile și compartimentele interesate.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Macra Claudia Anca
SECRETAR