CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE Nr. 10509 / 17.12.2012
C O N V O C A T O R
Preşedintele Consiliului de Administraţie al S.C. COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC S.A., cu sediul în Arad, Calea Victoriei, nr. 35B-37, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Arad cu nr. J02/680/1995, convoacă şedinţa Consiliului de Administraţie, în data de 20.12.2012, ora 12:00, la sediul societăţii, cu următoarea
ORDINE DE ZI
-
– Avizarea proiectului de Buget de Venituri și Cheltuieli pe anul 2013;
-
– Informare privind situaţia datoriilor societăţii;
-
– Informare privind stadiul efectuării achiziţiilor publice pe luna decembrie 2012 precum și cele ce se preconizează a se efectua în luna ianuarie 2013;
-
– Avizarea Programului Anual al Achizițiilor Publice (P.A.A.P.) pentru anul 2013;
-
– Aprobarea Planului de Audit Intern pentru anul 2013;
-
– Aprobarea modificării organigramei societății începând cu 01.01.2013;
-
– Convocarea ședinței A.G.A. pentru data de 30.01.2013, ora 13.00;
-
– Diverse.
Prezentul convocator se comunică membrilor Consiliului de Administraţie, directorului general, Biroului Societăți Comerciale din cadrul Primăriei Arad și se publică pe site-ul societății (www.ctparad.ro).
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Macra Claudia-Anca