Convocator sedinta CA din data de 30.04.2013, ora 11.30

    CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE Nr. 3555 / 23.04.2013

 

 

C O N V O C A T O R

 

 

 

Preşedintele Consiliului de Administraţie al S.C. COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC S.A., cu sediul în Arad, Calea Victoriei, nr. 35B-37, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Arad cu nr. J02/680/1995, convoacă şedinţa Consiliului de Administraţie, în data de 30.04.2013, ora 11:30, la sediul societăţii, cu următoarea

 

 

 

ORDINE DE ZI

 

 

  1. Avizarea situațiilor financiare ale societății pe anul 2012 și a contului de profit și pierdere la 31.12.2012;

 

  1. Avizarea repartizării profitului realizat în anul 2012 pe destinațiile legale;

 

  1. Avizarea Raportului administratorilor pentru anul 2012;

 

  1. Avizarea raportului de activitate al directorului general pentru anul 2012;

 

  1. Avizarea raportului de audit financiar pentru anul 2012;

 

  1. Informare privind situaţia datoriilor societăţii;

 

  1. Informare privind stadiul efectuării achiziţiilor publice pe luna aprilie 2013 precum și cele ce se preconizează a se efectua în luna mai 2013;

 

  1. Aprobarea gradului de realizare a obiectivelor și criteriilor de performanță ale directorului general pentru luna decembrie 2012 și lunile ianuarie-februarie-martie 2013, conform contract mandat;

 

  1. Aprobarea modificării organigramei societății începând cu 01.05.2013;

 

  1. Informare privind situația îndeplinirii planului de măsuri stabilit de Consiliul de Administrație în ceea ce privește Decizia nr.732/20.03.2013 a Curții de Conturi;

 

  1. Aprobarea modificării tarifelor de închiriere peroane autogară;

 

  1. Aprobarea valorificării prin vânzare a unor utilaje aparținând patrimoniului propriu al S.C. C.T.P. S.A.;

 

  1. Aprobarea cheltuielilor nedeductibile pentru anul 2012;

 

  1. Aprobarea Raportului de audit intern privind activitatea Serviciului Comercial;

 

  1. Aprobarea trecerii pe costuri a sumei de 8.458,98 lei, sumă reprezentând contravaloare materiale sustrase din magazia societății, ca urmare a deciziei Parchetului de pe lângă Judecătoria Arad de a trece dosarul penal nr.6997/P/2011 în evidențele cu autori necunoscuți;

 

  1. Aprobarea acordării de tichete cadou angajaților, cu ocazia sărbătorilor de Paști;

 

  1. Diverse.

 

 

Prezentul convocator se comunică membrilor Consiliului de Administraţie, directorului general, Biroului Societăți Comerciale din cadrul Primăriei Arad și se publică pe site-ul societății (www.ctparad.ro).

 

 

 

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

Macra Claudia-Anca

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support