DECIZIA nr. 6 din 30.05.2013
Consiliul de Administraţie al S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad, având în vedere:
-
Materialul nr. 4365/28.05.2013 cu privire la gradul de realizare a obiectivelor și criteriilor de performanță ale directorului general pentru luna aprilie 2013 conform contractului de mandat;
-
Referatul nr.4350/28.05.2013 emis de Serviciul Resurse Umane, privind propunerea de modificare a organigramei societății începând cu 01.06.2013;
-
Referatul nr.4413/30.05.2013 emis de Serviciul Tehnic, privind aprobarea modificării programului de investiții pentru anul 2013, pct.A.2, poziția 2 ”Achiziție autobuze pentru transport interurban (45-50 locuri) – second hand” în sensul creșterii numărului de unități de la 5 buc. la 10 buc.
D E C I D E
Art.1. Se aprobă gradul de realizare a obiectivelor și criteriilor de performanță ale directorului general pentru luna aprilie 2013, conform contractului de mandat.
Art.2. Se aprobă modificare a organigramei societății, a Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare începând cu 01.06.2013, repectiv se organizează ”Serviciul Intern de Prevenire și Protecție”, în subordinea directă a angajatorului (Director General), ca o structură distinctă, în cadrul acestui serviciu urmând a activa un post de manager al sistemului de sănătate și securitate în muncă, conform prevederilor H.G. 1425/2006.
Art.3. Se aprobă modificării programului de investiții pentru anul 2013, pct.A.2, poziția 2 ”Achiziție autobuze pentru transport interurban (45-50 locuri) – second hand” în sensul creșterii numărului de unități de la 5 buc. la 10 buc.
Art.4. Prezenta Decizie se va publica pe site-ul societății și se va comunica cu:
-
Primăria Municipiului Arad – Biroul Societăți Comerciale;
-
Serviciile și compartimentele interesate.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Macra Claudia Anca
SECRETAR
Cons.jur. Godja Claudiu