CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE
DECIZIA nr. 13 din 30.09.2013
Consiliul de Administraţie al S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad, având în vedere:
-
Materialele nr. 7099 și 7100 din 26.09.2013 cu privire la gradul de realizare a obiectivelor și criteriilor de performanță ale directorului general pentru lunile iulie și august 2013 conform contractului de mandat;
-
Materialul nr. 7087/25.09.2013 emis de Serviciul Comercial, respectiv Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea licitaţiilor în vederea atribuirii contractelor de închiriere pentru spaţiile aflate în proprietatea S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad;
-
Referatul nr.7057/24.09.2013 emis de Serviciul Tehnic, privind avizarea programului de pregătire de iarnă 2013-2014;
DECIDE
Art.1. Se aprobă gradul de realizare a obiectivelor și criteriilor de performanță ale directorului general pentru lunile iulie și august 2013, conform contractului de mandat.
Art.2. Se aprobă Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea licitaţiilor în vederea atribuirii contractelor de închiriere pentru spaţiile aflate în proprietatea S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad, în forma propusă.
Art.3. Se avizează programul de pregătire de iarnă 2013-2014, în forma propusă.
Art.4. Prezenta Decizie se va publica pe site-ul societății și se va comunica cu:
-
Primăria Municipiului Arad – Biroul Societăți Comerciale;
-
Serviciile și compartimentele interesate.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Macra Claudia Anca
SECRETAR
Cons.jur. Godja Claudiu