C O N V O C A T O R
Preşedintele Consiliului de Administraţie al S.C. COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC S.A., cu sediul în Arad, Calea Victoriei, nr. 35B-37, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Arad cu nr. J02/680/1995, convoacă şedinţa Consiliului de Administraţie, în data de 24.10.2013, ora 12:00, la sediul societăţii, cu următoarea
ORDINE DE ZI
-
Informare privind situaţia datoriilor societăţii;
-
Informare privind stadiul efectuării achiziţiilor publice pe luna octombrie 2013 precum și cele ce se preconizează a se efectua în luna noiembrie 2013;
-
Avizarea Programului Anual al Achizițiilor Publice (P.A.A.P.) pentru anul 2014- prima formă;
-
Informare privind finalitatea licitaţiilor desfăşurate în vederea atribuirii contractelor de închiriere pentru spaţiile aflate în proprietatea S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad;
-
Aprobarea scoaterii din uz și casării unor autobuze;
-
Convocarea ședinței A.G.A. pentru data de 20.12.2013 cu următoarea ordine de zi:
– Aprobarea Proiectului Bugetului de Venituri și Cheltuieli al S.C. Compania de Transport Public S.A. pe anul 2014;
– Rectificarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli pe anul 2013;
– Numirea auditorului financiar pentru situațiile financiare ale anului 2013.
-
Diverse.
Prezentul convocator se comunică membrilor Consiliului de Administraţie, directorului general, Biroului Societăți Comerciale din cadrul Primăriei Arad și se publică pe site-ul societății (www.ctparad.ro).
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Macra Claudia-Anca