C O N V O C A T O R
Preşedintele Consiliului de Administraţie al S.C. COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC S.A., cu sediul în Arad, Calea Victoriei, nr. 35B-37, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Arad cu nr. J02/680/1995, convoacă şedinţa Consiliului de Administraţie, în data de 17.12.2013, ora 12:00, la sediul societăţii, cu următoarea
ORDINE DE ZI
-
Informare privind situaţia datoriilor societăţii;
-
Informare privind stadiul efectuării achiziţiilor publice pe lunile noiembrie și decembrie 2013 precum și cele ce se preconizează a se efectua în luna ianuarie 2014;
-
Aprobarea gradului de realizare a obiectivelor și criteriilor de performanță ale directorului general pentru lunile septembrie și octombrie 2013, conform contract mandat;
-
Aprobarea Raportului de audit intern nr.8520/20.11.2013 privind activitatea Oficiului Juridic;
-
Aprobarea Planului de Audit Intern pentru anul 2014;
-
Aprobarea acordării unor cadouri angajaților și copiilor salariaților cu ocazia Crăciunului;
-
Aprobarea Planului de Afaceri multianual 2014-2016;
-
Aprobarea Raportului de analiză întocmit în vederea aplicării Deciziei nr.732/20.03.2013 a Curții de Conturi;
-
Avizarea Proiectului Bugetului de Venituri și Cheltuieli al S.C. Compania de Transport Public S.A. pe anul 2014;
-
Avizarea rectificării Bugetului de Venituri și Cheltuieli pe anul 2013;
-
Aprobarea programului de investiții pentru anul 2014;
-
Diverse.
Prezentul convocator se comunică membrilor Consiliului de Administraţie, directorului general, Biroului Societăți Comerciale din cadrul Primăriei Arad și se publică pe site-ul societății (www.ctparad.ro).
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Macra Claudia-Anca