ADUNAREA GENERALĂ A ACŢIONARILOR
HOTĂRÂREA NR. 7 din 23.12.2013
a Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor
S.C. Compania de Transport Public S.A.
Având în vedere:
-
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor S.C. Compania de Transport Public S.A. convocată pentru data de 23.12.2013, ora 13:00, la sediul societății situat în Arad, Calea Victoriei nr.35b-37, judeţul Arad, în temeiul art.14 și 16_din actul constitutiv şi al art.111, art.117 din Legea 31/1990, privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, legal întrunită, în prezenţa acţionarilor înscrişi în Registrul Acţionarilor la data de referinţă, reprezentând 99,1173 % din capitalul social, corespunzător a 298.465 acţiuni nominative;
-
Prevederile Legii nr.31/1990 – privind societăţile comerciale;
-
Actul Constitutiv al S.C. Compania de Transport Public S.A.;
-
Convocatorul nr.8274/12.11.2013;
-
Materialul nr.9289/16.12.2013 emis de conducerea societății și avizat de administratori, privind Proiectul Bugetului de Venituri și Cheltuieli al S.C. Compania de Transport Public S.A. pe anul 2014;
-
Materialul nr.9288/16.12.2013 emis de conducerea societății și avizat de administratori, privind Proiectul de Rectificare a Bugetului de Venituri și Cheltuieli pe anul 2013;
-
Materialul nr.7509/11.10.2013 emis de Serviciul Contracte Achiziții, privind numirea auditorului financiar pentru situațiile financiare ale anului 2013,
Ţinând seamă de :
-
Procesul-verbal al secretarului de ședință, prin care se constată îndeplinirea formalităţilor legale privind organizarea şi desfăşurarea Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor din data de 23.12.2013, din care rezultă prezenţa reprezentanţilor a 99,1173 % din totalul capitalului social al societăţii;
-
Procesul-verbal al şedinţei A.G.O.A. din data de 23.12.2013,
În unanimitate, cu votul reprezentând 100% din capitalul social prezent, se adoptă prezenta
HOTĂRÂRE
Art.1. Se aprobă Bugetul de Venituri și Cheltuieli pe anul 2014, conform Anexa 1 ce face parte integrantă din prezenta Hotărâre.
Art.2. Se aprobă rectificarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli pe anul 2013, conform Anexa 2 ce face parte integrantă din prezenta Hotărâre.
Art.3. Se numește auditorul financiar S.C. EUROAUDITORFIN CONSULTING S.R.L. în vederea auditării anului financiar 2013, contractul de audit urmând a fi încheiat pe perioada ianuarie-mai 2014.
Art.4. Prezenta Hotărâre se va publica pe site-ul societății și se va comunica cu:
-
Primăria Municipiului Arad – Biroul Societăți Comerciale;
-
Acționarii S.C. C.T.P. S.A.;
-
S.C. EUROAUDITORFIN CONSULTING S.R.L.
-
Serviciile și compartimentele interesate.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Macra Claudia Anca
SECRETAR
Cons.jur. Godja Claudiu