Primăria Municipiului Arad în colaborare cu Compania de Transport Public Arad anunță publicul călător că a achiziționat un sistem de e-ticketing prin proiectul “Modernizare sistem de transport public cu tramvaiul în Municipiul Arad – strada Pădurii între Strada Abatorului și Strada Condurașilor”, cod SMIS 127361.
Începând de luni, 5 septembrie 2022, este demarată acțiunea de distribuire gratuită a cardurilor pentru călătorii cu domiciliul în municipiul Arad. Pentru cei care nu îndeplinesc această condiție, costul de achiziție al unui card este de 7 lei.
Pentru eliberarea cardului sunt necesare următoarele documente:
- Carte de identitate
- Carnet de elev/cupon de pensie
- Declarație de consimțământ privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, ce poate fi descărcată de pe pagina de internet a CTP Arad (https://ctparad.ro/index.php/2018/05/24/declaratie-de-consimtamant/)
Cardurile vor putea fi ridicate de la unul dintre cele șapte puncte amenajate în municipiu: sediul CTP Arad situat pe Calea Victoriei, nr. 35b-37, Dispeceratul CTP Cocorilor, Dispeceratul CTP Făt -Frumos, tonetele din stațiile de tramvai Gară CFR, Podgoria, Piața Romană și Zona II-III (Billa).
Rugăm publicul călător să dea curs invitației de a ridica aceste carduri personalizate până la finele lunii septembrie, întrucât de la 1 octombrie 2022 se dorește punerea în funcție a sistemului de e-ticketing, în regim de testare. Este important ca la acel moment cât mai mulți cetățeni să fie deja în posesia cardurilor pentru a le putea utiliza.