Începe distribuirea cardurilor pentru transportul în comun

Primăria Municipiului Arad în colaborare cu Compania de Transport Public Arad anunță publicul călător că a achiziționat un sistem de e-ticketing prin proiectul “Modernizare sistem de transport public cu tramvaiul în Municipiul Arad  – strada Pădurii între Strada Abatorului și Strada Condurașilor”, cod SMIS 127361.

Începând de luni, 5 septembrie 2022, este demarată acțiunea de distribuire gratuită a cardurilor pentru călătorii cu domiciliul în municipiul Arad. Pentru cei care nu îndeplinesc această condiție, costul de achiziție al unui card este de 7 lei.

Pentru eliberarea cardului sunt necesare următoarele documente:

Cardurile vor putea fi ridicate de la unul dintre cele șapte puncte amenajate în municipiu: sediul CTP Arad situat pe  Calea Victoriei, nr. 35b-37, Dispeceratul CTP Cocorilor, Dispeceratul CTP Făt -Frumos, tonetele din stațiile de tramvai Gară CFR, Podgoria, Piața Romană și Zona II-III (Billa).

Rugăm publicul călător să dea curs invitației de a ridica aceste carduri personalizate până la finele lunii septembrie, întrucât de la 1 octombrie 2022 se dorește punerea în funcție a sistemului de e-ticketing, în regim de testare. Este important ca la acel moment cât mai mulți cetățeni să fie deja în posesia cardurilor pentru a le putea utiliza.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support