ANUNT: intrerupere circulatie tramvaie

Datorita lucrarilor de reabilitare a pasajelor de trecere la nivel cu liniile de tramvai, se intrerupe circulatia tramvaielor pe partea dreapta a urmatorului tronson: Polivalenta- Billa- Renasterii- Miorita- Polivalenta.

In aceste conditii, liniile de tramvai 7, 9, 11, 18 vor circula pe urmatoarele trasee :

  • L7 va circula pe vechiul traseu

  • L 18 : Piaţa Romană – Polivalenta – Miorita– Billa – Maranata –– Podgoria – Piaţa Romană. Intervalele de urmarire (10 minute la varf si 14 minute intre varfuri si in zilele de sarbatoare ).

  • L9 si 11: Vladimirescu (Ghioroc) – Renasterii – Billa – Maranata –– Podgoria – Fat Frumos urmand ca returul să se facă pe traseele cunoscute

 

ANUNT: sistare linii 10, 12 pe perioada vacantei scolare

În conformitate cu Programul de circulaţie a mijloacelor de transport public de călători pentru tramvaie, aprobat prin Hotărâre de Consiliu Local, cursele liniilor 10 şi 12 se efectuează numai pe perioada cursurilor şcolare.

Urmare a acestui fapt, începând cu data de 25.06.2012, se suspendă circulaţia tramvaielor de pe liniile 10 şi 12 pe toată perioada vacanţei şcolare. Călătorii sunt rugaţi să utilizeze tramvaiele care circulă pe liniile 9 şi 11.

ANUNT: Intrerupere circulatie tramvaie Polivalenta – Miorita – Renasterii – Billa – Polivalenta

  • L7 : Fat Frumos – Polivalenta – Zona II-III – Billa – Renasterii – Miorita – Podgoria – Fat Frumos. Intervalele de urmarire (10 minute la varf si 14 minute intre varfuri si in zilele de sarbatoare ).

  • L9 si 11: Fat Frumos – Polivalenta – Zona II-III – Billa – Renasterii – Vladimirescu (Ghioroc), urmand ca returul din Ghioroc si Vladimirescu sa fie pe traseele cunoscute

  • L10 si 12: Piata Romana – Polivalenta– Zona II-III – Billa – Renasterii – Vladimirescu (Ghioroc), urmand ca returul din Ghioroc si Vladimirescu sa fie pe traseele cunoscute

 

Orele de plecare vor fi afisate in statii si pe www.ctparad.ro.

ANUNT: Reintroducere trenulet de agrement

Începând cu data de 01.05.2012, Primăria Arad, în colaborare cu Compania de Transport Public, pune la dispoziţia publicului călător trenuleţul de agrement, care va circula, în intervalul orar 12:00 -19:00, în zilele de sâmbătă, duminică şi în zilele de sărbătoare, pe următorul traseu:

Teatru – Bdul Revoluţiei – Podgoria – Parcul Reconcilierii – Teatru, staţia de îmbarcare fiind la Teatru.

ANUNT: Suspendare circulatie tramvaie Cpt. Ignat – Piaţa Romană

Începând cu data de 28.03.2012, se vor executa lucrări de reabilitare a intersecţiei strada Pădurii cu strada Dorobanţilor şi cu strada Bodrogului.

În aceste condiţii,

  • se suspendă circulaţia tramvaielor pe tronsonul Cpt. Ignat – Piaţa Romană

  • transportul călătorilor liniei 4b va fi asigurat cu tramvaiele ( din Făt Frumos până în staţia Căpitan Ignat ) şi cu autobuzele ( între Cpt. Ignat şi Piaţa Romană).

  • abonamentele urbane emise îşi păstrează valabilitatea

  • biletele eliberate la automate sau validate în aparatele electronice ( cu dată şi oră) pot fi utilizate pe cele două mijloace de transport în intervalul de valabilitate ( 60 minute de la data cumpărării sau validării).

Reluare circulatie tramvaie pe ruta Piata Romana – Gara Aradul Nou

Începând cu data de 24.03.2012, se reia circulaţia tramvaielor pe traseul Piaţa Romană – Gara Aradul Nou. Se va reintroduce linia 3 care va circula, pe traseul Făt Frumos – Gară – Piaţa Romană – Gara Aradul Nou, în următoarele intervale orare:

– la 10 minute în orele de vârf

– la 14 minute în afara orelor de vârf

– în zilele de sărbătoare la 14 minute ( până la orele 14:30) şi la 18 minute (până la orele 23:45).

CONVOCATOR C.A. nr. 760 / 26.01.2012

 

 

CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE                                   Nr. 760 /26.01.2012

 

 

 

 

C O N V O C A T O R

 

 

 

 

Preşedintele Consiliului de Administraţie al S.C. COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC S.A., cu sediul în Arad, Calea Victoriei, nr. 35B-37, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului Arad cu nr. J02/680/1995, convoacă şedinţa Consiliului de Administraţie, în data de 31.01.2012, ora 13:00, la sediul societăţii, cu următoarea

 

 

ORDINE DE ZI

 

  1. – Informare privind situaţia datoriilor societăţii;

  2. – Informare privind stadiul efectuării achiziţiilor publice pe luna ianuarie 2012 precum și cele ce se vor efectua în luna februarie 2012;

  3. – Aprobarea Organigramei societății;

  4. – Aprobarea casărilor mijloace circulante și mijloace fixe, inventar 2011;

  5. – Aprobarea privind trecerea pe costuri a sumei de 8.731,75 lei a debitorului S.C. Sabina & Co S.A. Arad;

  6. – Aprobare model deviz 2012;

7. – Informare cu privire la conținutul O.U.G. nr.109/30.11.2011;

8. – Diverse.

 

 

Prezentul convocator se comunică membrilor Consiliului de Administraţie şi directorului general.

 

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

Eliza Barbura

DECIZIA nr. 13 din 21.11.2011

CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE

 

DECIZIA nr. 13 din 21.11.2011

 

 

Consiliul de Administraţie al S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad, având în vedere:

 

  • Nota de fundamentare nr.11850/19.12.2011 privind proiectul de BVC pe 2012;

  • Referatul nr.11760/15.12.2011 emis de Serviciul Contracte Achiziții, privind avizarea Programului Anual al Achizițiilor Publice (P.A.A.P.) pentru anul 2012;

  • Referatul nr.11525/12.12.2011, emis de Serviciul Resurse Umane, privind acordarea de tichete cadou angajaților și copiilor acestora;

  • Referatul nr. 11420/09.12.2011 emis de Serviciul Tehnic, privind avizarea propunerilor din Programul de Investiții pe anul 2012;

  • Referatul nr. 11419/09.12.2011 emis de Serviciul Tehnic, privind casarea unor autovehicule;

  • Referatul nr. 11446/09.12.2011 emis de Serviciul Tehnic, privind casarea unor tramvaie;

  • Referatul nr. 11446/09.12.2011 privind aprobarea Codului de conduită etică;

  • Referatul nr. 11038/29.11.2011 emis de Compartimentul Audit Intern privind aprobarea Planului de Audit Intern pentru anul 2012;

  • Referatul nr. 11831/19.12.2011 privind aprobarea Protocolului de colaborare cu Liga Studenților din U.A.V.

 

 

D E C I D E

 

Art.1. Se avizează proiectul de Buget de Venituri și Cheltuieli pe anul 2012.

 

Art.2. Se avizează Programul Anual al Achizițiilor Publice (P.A.A.P.) pentru anul 2012.

 

Art.3. Se aprobă referatul nr.11525/12.12.2011, emis de Serviciul Resurse Umane, privind acordarea de tichete cadou angajaților și copiilor acestora.

 

Art.4. Se avizează propunerile privind Programul de Investiții pe anul 2012.

 

Art.5. Se aprobă referatul nr. 11419/09.12.2011 emis de Serviciul Tehnic, privind casarea unor autovehicule.

 

Art.6. Se aprobă referatul nr. 11446/09.12.2011 emis de Serviciul Tehnic, privind casarea unor tramvaie.

 

Art.7. Se aprobă Codul de Conduită Etică, parte a programului de măsuri de implementare a Sistemului de Control Managerial în S.C. C.T.P. S.A., conform referatului nr. 11446/09.12.2011.

 

Art.8. Se aprobă Planul de Audit Intern pentru anul 2012, conform referatului nr. 11038/29.11.2011 emis de Compartimentul Audit Intern.

 

Art.9. Se aprobă Protocolul de colaborare cu Liga Studenților din U.A.V., conform referatului nr. 11831/19.12.2011.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

Eliza Barbura

 

SECRETAR

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support